آموزش بهبود رتبه سایت شما در گوگل

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 2230
نویسنده پیام
admin آفلاین

مدیرکل
ارسال‌ها : 292
عضویت: 25 /1 /1393
محل زندگی: اصفهان
سن: 25
شناسه یاهو: NAVIDNAVID91
تشکرها : 20
تشکر شده : 156
آموزش بهبود رتبه سایت شما در گوگل
آشنایی با ثبت سایت در گوگل وبمستر
آشنایی با ثبت سایت در گوگل وبمستر
ثبت سایت در Google Webmaster Tools برای بهینه سازی سایت، بسیار مهم بوده و شما را در بهینه سازی سایت برای گوگل کمک زیادی میکند، به کمک گوگل وبمستر تولز (GWT) میتوانید مشکلات سایت خود را مشاهده کنید، تنظیمات زیادی انجام دهید، و پیشنهاداتی را جهت بهبود وضعیت سایت خود دریافت کنید.
برای ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز، ابتدا یک حساب در Gmail ایجاد کنید سپس به Google Webmaster Tools مراجعه کنید و روی گزینه Add a Site که به رنگ قرمز مشخص شده است کلیک کنید، آدرس سایت مورد نظر را وارد ساخته و روی Continue کلیک کنید. در صفحه بعدی شما باید مالکیت یا Ownership خود را ثابت سازید. این کار راه های مختلفی دارد ولی گوگل بخاطر راحتی و آسانی پیشنهاد میکند از روش HTML File Upload مالکیت سایت خود را ثابت سازید. HTML File Upload بسیار آسان بوده و شیوه کار آن طوریست که شما یک فایل اچ تی ام ال را از گوگل وبمستر تولز دانلود میکنید و در ریشه (Root) سایت خود آپلود میکنید، سپس روی گزینه Verify کلیک میکنید تا سایت شما در GWT ثبت شود.

امضای کاربر : تا می توانی دلی بدست آور
                                            دل شکستن هنر نمی باشد
جمعه 09 بهمن 1394 - 20:53
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin آفلاین


مدیرکل
ارسال‌ها : 292
عضویت: 25 /1 /1393
محل زندگی: اصفهان
سن: 25
شناسه یاهو: NAVIDNAVID91
تشکرها : 20
تشکر شده : 156
آموزش بهبود رتبه سایت شما در گوگل
اهمیت متا دیسکریپشن در سئو سایت چیست ؟
اهمیت متا دیسکریپشن در سئو سایت چیست ؟
خیلی از نویسنده ها هر روز به این فکر می کنند که از کجا و چگونه برای رعایت یک از عوامل مهم سئو شروع کنند . شاید خیلی از شما در وب سایت هایی که مربوط به سئو هستند دیده باشید که دیگر این موارد برای گوگل ارزش ندارد خوب این مورد نیز باز باعث این شده شما در یک سردرگمی قرار بگیرد این فقط مخصوص شما نیست بلکه خیلی از نویسندگان این مشکل را دارند . اما پست های جامعی در وب به زبان های غیر فارسی قرار دارد که تمام این سوالات را پاسخ می دهد که ما نمی خواهیم در این پست به صورت تکراری و یک فرد داخل حلقه افتاده پاسخ بدهیم پس هدف ما از این مقاله این هست که بگوییم شما چطور باید انتخاب بکنید و چطور باید قرار بدهید و چرا باید این کارو بکنید تا به بهینه سازی وب سایت خود کمک کنید ؟
بیایید قبل از ادامه این مقاله دو موضوع رو مشخص بکنیم :
1. متا دیسکریپشن ها هنوز که هنوزه برای گوگل و دیگر جستجوگر ها تاثیر زیادی دارند و مورد قبول هستند فقط دیگر پارمتر ۱۰۰ درصد اصلی نیستند که به آن ها اتکا بشود کرد
2. کلمات کلیدی و توضیحات متا برای این درست شده اند که وقتی کاربر در حال جستجو در گوگل هست بتواند بهترین انتخاب را داشته باشید و شما هم به گوگل کمک می کنید آن توضیحات بهتر را در وب سایت شما انتخاب کند ولی به این باید توجه داشته باشید اگر بخواهید گزافه گویی کنید و متن شما به متای شما ربط نداشته باشد این مورد یک پروسه بی تاثیر خواهد بود . متا دیسکریپشن (Meta Description ) مشتقی از تیتر مطلب + چگالی کلمات کلیدی استفاده شده در پست + اصل محتوای کل مقاله + استراتژی سئو شما می باشد و برای هر مطالب یک تا و مختص آن می باشد.
ویژگی های یک توضیحات متا خوب از نظر سئو :
من همیشه به این فکر می کنم ملیون ها پست در اینترنت قرار دارند که لیستی از بهترین های متا را برای شما تشریح می کنند و به شما بهینه سازی سایت را یاد می دهد ولی لیستی از بهترین های من که بر اساس تجربه شخصی درست شده است به شرح زیر هستند و رعایت کردن آن ها برای خودم بسیار مهم و حیاطی می باشد.
1. توضیحات متا باید بین 135 کاراکتر تا 164 کاراکتر باشد :
هیچ کلمه یا مقاله از طرف گوگل ثبت نگردیده که بگوید شما دقیقا باید چه طور یک توضیحات را بنویسید و در یک مقدار عدد جای بدهید . پس هرجایی یک سری اعداد برای شما قراهم شده است و این نشان دهنده تجربه کاربری مدیران و سئو کاران در جستجو ها می باشد . شما باید این واقعیت را بدانید که بیشتر کارکتر های دیده شده در گوگل 135 کاراکتر می باشند و تا 255 کاراکتر نیز در اینترنت دیده شده است که جستجوگر های آن را ثبت کرده اند.
2. صدایی جذاب در توضیحات متا برای بالا بردن ترافیک باید وجود داشته باشد :
البته که شما باید این رو در نظر داشته باشید که توضیحات متا باید مخلوطی از همه چیزی که در صفحه هست و استراتژی شما باشد تا یک مورد بهینه تلقی گردد ولی من به شخصه فکر می کنم بجای اینکه یک متن کسل کننده بنویسم و خیلی رسمی کمی آن را به صورت تیتر های روزنامه ها در بیاورم و کاربر را جذب کنم بین این همه جستجو ها مرا فرا بخوانند . همان شعار قدیمی فقط برای گوگل کار نکنید بلکه کاربران را نیز در اولیت هم پایه جستجوگر ها بدانید و سئو فقط برای جذب کاربر هست پس چرا باید شما بیخیال این موضوع گردید ؟
3. یک صفحه تماس و ارتباط call-to-action در توضبحات متای خود بسازید :
خودتان را در نظر بگیرید اگر بین پست ها موجود در گوگل به یک توضیح برخورید که در آن در حال راهنمایی کاربر به خرید هست و انگار اون نیاز کاربر در اون متن براورده شده است روی ان کلیک نمی کنید ؟ من شما را تشویق به انجام ان نمی کنم در همه موارد ولی وقتی دارید محصولی را قرار می دهید در فروشگاه به این فکر کنید در آن یک سری توضیحات قاطی کنید که نیاز کاربر و سوال کاربر و انجام چیزی که فرد می خواهد در ان باشد خیلی تاثیر گذار هست. اما به این توجه کنید که آن متن و آن نیاز باید حتما در پست شما کامل به آن اشاره شده باشد و حل شده باشد ولاغیر کاربر به هر صورت وارد وب سایت شما بشود و به این مورد دست پیدا نکند دیگر به شما اعتماد نخواهید کرد.
4. ار استراکچر دیتا در توضیحات متا یا صفحه سایت استفاده کنید برای پویا سازی در گوگل :
اگر می خواهید در مورد استراکچر دیتا اطلاعات بیشتری بگید روی ان کلیک کنید. این مبحث دارای چندین بخش بزرگ هست و ما در این پست به آن نمی پردازیم . اگر پست همایش سئو سایت ما را قبل شروع در گوگل جستجو می کردید یا هنوز هم متوجه این می شدید که در زیر توضیحات متایی که برای آن فراخوانی کردیم اطلاعاتی دیگر از جمه مکان و تاریخ نیز قرار گرفته است نه در توضیحات بلکه در جایگاهی مناسب . این موضوع کمک شایانی کرد تا پست ما در بالای گوگل جای بگیرد و ما بتوانیم همایش را با قدرت به اتمام برسانیم . این موضوع فقط برای یک رویداد نیست بلکه برای محصولات فروشگاه شما وقتی چنین چیزی انجام بگیرد کاربر قبل از ورود می توانید خیلی ساده قیمت و سال انتشار و موارد دیگر از یک محصول شما را بداند و سریع تر به شما مراجعه کند.
به شما پیشنهاد می کنم مقالات مربوط به لوکال بیزینس ما را در وب سایت مطالعه کنید. برخی از پست های مهم در زیر لیست شده اند
هر چیزی که صاحبان کسب و کار های محلی
الگوریتم جستجوی محلی گوگل به نام "کبوتر"
جستجو محلی بازاریابان :‌ بهینه سازی محل فیزیکی شما برای دنیای مجازی سئو
شروع سئو محلی برای فروش بیشتر ( Local SEO )
5. متای شما باید با متن مقاله مطابقت داشته باشد
این مورد را چندین بار هست داریم در این پست و خیلی از مقالات دیگر در وب سایت تکرار می کنیم چون بسیار مهم هست . شما فکر نکنید گوگل فقط به متای شما توجه خواهد کرد و شما می توانید خیلی ساده آن را گوگل بزنید و کاربران را وارد وب سایت بکنید . این مورد تقلب یا کلاکینگ حساب می شود و باعث مشکلات زیادی از جمله از دست رفتن علاقه مندی جستجوگر و سیستم می شود . پس حماقت نکید !! در اینجاست که به شما برای یادگیری و مطالعه بیشتر مقاله قبلی ما به عنوان بالا بردن سئو جستجوی ارگانیک در گوگل پیشنهاد می کنم.
6. باید روی کلمات کلیدی تمرکز کنید ! این قدرت سئو شما را نشان می ده
تاحالا حدود ۱۰۰۰ سایت در لیست آنالیز رایگان سئو وب سایت ما ثبت نام کرده اند و ما خیلی از آن ها را بررسی کردیم بزرگترین مشکل آن ها نداشتن تمرکز کلی سایت روی متا های وارد شده و از آن بدتر محتوای ارسالی و عناصر صفحه هست . این مشکل بسیار بزرگی در هدایت وب سایت به یک مسیر مناسب هست پس تمرکز را در تمام سایت های خود یک پارچه سازی کنید بلخصوص در زمینه توضیحات متا .
7. توضیحات متا باید یکتا باشد
معمولا وب سایت هایی که از متا های تکراری استفاده می کنند را وب سایت های فقیر می شمارند و گوگل نیز علاقه ای به این وب سایت ها زیاد نشان نمی دهد . درست هست که مطالب شما در یک موضوع هست ولی متای شما نیز باید حتما مختص به ان موضوع باشد و یک تا البته در گوگل کنسول امکانات خوبی در این رابطه وجود دارد تا چک کنید ولی مشکل کوچیکی با زبان فارسی دارد .
توجه داشته باشید خیلی از موارد در بالا برای شما توضیح داده شده ولی بیشتر آن ها مختص به خود متا بوده ولی شما با رعایت یک سری پارامتر های مربوط به عناصر صفحه می توانید پایه این متا ها را قوی کنید و به آن ها قدرت ببخشید به عنوان مثال استفاده تاریخ در خود توضیحات متا می توانید در جستجو ها بسیار برای شما تاثیرگذار باشد این مورد را سرسری نگیرید و همینطور با استفاده از استراکچر دیتا به این تاریخ می توانید قدرت بیشتری را بدهید . موارد دیگری از جمله واید لینک ها هم می توانند به شما در قدرت بخشیدن لینک ها کمک کنند .
آیا نیاز به این هست تمام صفحات خودمان را ویرایش بکنیم و متوضیحات متا را وارد کنیم ؟
گوگل در بلاگش به این موضوع پاسخ داده که اگر شما امکان این را ندارید به همه صفحات خود برگردید و این کارو بکنید بهتر هست بدترین و بهترین صفحات و از جمله صفحه های پرطرفدار را ویرایش بکنید و امید وار باشید مطالب خوب و مقالات خوبی را در وب سایت قرار داده باشید چون گوگل می تواند توضیحات خوبی را از اولیت بندی صفحه شما برداشت کند و شاخص گذاری نماید.
لینک منبع : https://support.google.com/webmasters/answer/35624?hl=en

امضای کاربر : تا می توانی دلی بدست آور
                                            دل شکستن هنر نمی باشد
جمعه 09 بهمن 1394 - 20:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin آفلاین


مدیرکل
ارسال‌ها : 292
عضویت: 25 /1 /1393
محل زندگی: اصفهان
سن: 25
شناسه یاهو: NAVIDNAVID91
تشکرها : 20
تشکر شده : 156
آموزش بهبود رتبه سایت شما در گوگل
آموزش سئو در پست گذاشتن و محتوی سازی
سلام خدمت شما دوست گرامی

در این مقاله کوتاه و مختصر شمارو با تمامی قوانین و قواعد سئو آشنا خواهد کرد پس خط به خط این مقاله رو بخوانید و حفظ کنید و هر روز و هر ساعت بهش عمل کنید تا بتوانید گوگل رو عاشق سایتتان کنید ...
آموزش نکات سئو به صورت : 1: دنبال ایده های ناب بگردید ، مطالبی را پست کنید که اولین نفر باشید که ارسال میکنید ، کیفیت از نظر گوگل اهمیت بالایی دارد ، شاید در گذشته با ارسال روزانه 20 پست کپی و هر پست دارای 100 تگ سایت را رساند 100 ایران ، ولی در حال حاظر با ارسال روزانه
1000 پست کپی این اتفاق نخواهد افتاد بلکه میتوان با ارسال روزانه 3 پست اختصاصی و hot یک
سایت با بازدید بالا داشته باشید ، البته باید صبور باشید و حد اقل 3 ماه روزانه 3 ساعت وقت بگذارید .
2-اهمیت عنوان :
عنوان پست را هدفمند انتخاب نمایید ، حتی اگر یک کپی کار عالی هستید ، عنوان مطالب را صددرصد اختصاصی بگذارید اختصاصی به این معنا نیست که دو کلمه از عنوان کپی شده را حذف و یا اضافه نمایید ، عنوان اختصاصی یعنی تمامی کلمات مخصوصا ترتیب ایده خود شما باشد ، البته میتوانید از کلمات کلیدی مهم استفاده شده از عنوان قبلی نیز استفاده کنید ...

3-تگ اچ دو :
حتما حتما در ابتدا پست خود عنوان پست را قرار دهید و به آن تگ h2 بدهید ، البته میتوانید ابتدا یک عکس قرار دهید و سپس عین عنوان و یا عبارت کلیدی عنوان را قرار دهید و آن را h2 کنید .

4- سئو عکس :
در مطالب خود حتما از عکس استفاده نمایید و عکس ها را اختصاصی کنید ، نحوه اختصاصی کردن عکس ها به این صورت میباشد که وقتی عکس را save نمودید ، آن را rename نمایید و نام اختصاصی خود را همراه ادرس سایتتان برای ان قرار دهید و سپس آن را آپلود نمایید ، برای واتر مارک زدن روی عکس میتوانید از افزونه اتو واترمارک استفاده نمایید .

5-اهمیت محتوی :

به محتوا اهمیت بسیار زیادی بدهید ، سعی کنید با عشق و علاقه خط به خط محتوی پست را از خود بنویسید و در هر خط کلمه کلیدی و یا عبارت کلیدی پست را بکار ببرید ، برای مثال اگر پست مربوط به اس ام اس عاشقانه میباشد ، در هر خط این کلمه را تکرار کنید ، البته به شکل های متفاوت نه به یک صورت .
6 - بولد کردن :
کلمات وعبارات کلیدی را بولد کنید ، این کاراهمیت بسیار بالایی دارد ، در هر پست حد اقل 10 کلمه بولد شده داشته باشید.

7- رنگی کردن :
عبارات کلیدی و مهم را رنگی کنید ، این کار نیز میتواند تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی گوگل داشته باشد ، پس در زمان پستینگ ، عبارات مهم را رنگی کنید .

8- مراتب تگ ها :

در پستاز تگ های h3 و h4 و h5 , h6 استفاده نمایید ، برای مثال عنوان های پاراگراف هارا h3 نمایید .
9-لینک داخلی :
لینک داخلی را فراموش نکنید ، حتما 3 لینک داخلی در داخل پست داشته باشید برای این کار میتوانید کلمات کلیدی را لینک کنید و یا برخی عبارات را به مطلب مرتبط اش لینک نمایید

10-لینک خروجی :
لینک خروجی داشته باشید : در مطالب خود اگر مرجع و یا منبع معتبری میشناسید و یا اگر مطلب را از وی کپی کرده اید حتما یک لینک به صورت nofollow به وی اختصاص دهید ، در این کار زیاده روی نکنید ، توجه بفرمایید همان قدر که لینک هایی
که به سایت شما داده شده است چه به صورت طبیعی و یا خرید بک لینک دارای اهمیت هستند ، لینک های خروجی نیز دارای
اهمیت بالایی میباشند .


11 - افزونه سئو :
حتما از یکی از افزونه های seo by word press و یا all in seo استفاده نمایید ، البته تنظیمات این افزونه ها بسیار مهم است اگر تنظیمات اشتباه انجام شود نتیجه بر عکس خواهد داد ! در ضمن در هر پست اطلاعات لازم افزونه سئو را دقیق تکمیل نمایید .

12-اهمیت برچسب ها :
تگ هارا هوشمندانه انتخاب نمایید ، در هر پست بین 5 تا 12 تگ هدفمند داشته باشید ، به هیچ وجه عنوان را برای تگ انتخاب نکنید ، تگ هایی را قرار دهید که فکر میکنید کاربر سرچ خواهد کرد .

13-پیوند یکتا :
سعی کنیدپیوند یکتای مطلب حاوی عبارت کلیدی پست باشد ، عبارت کلیدی حاوی کلمه کلیدی و پیشوند و پسوند میباشد که بایست در عنوان h2 و همچنین متن و پیوند یکتا قرار داشته باشد در ضمن پیوند یکتایی انتخاب کنید بی 3 تا نهایت 6 کلمه و ترجیها ترجمه انگلیسی عنوان باشد ، اگر دانش ترجمه ندارید از گوگل ترنسلیت استفاده نمایید .

14 - زمان بندی :
مطالب را منظم و در بازه زمانی مشخص هر روز ارسال نمایید برای مثال من مطالب سایت را بین ساعت 10 تا 11 منتشر مینمایم ، برای راحتی کار میتوانید از قابلیت زمان بندی ووردپرس استفاده نمایید ، البته برای پست های hot بهتر مطلب را آنی منشتر نمایید .

15- گوگل فیچ :
پس از ارسال پست تمام نکات ذکر شده را چک بفرمایید و در صورت تایید ، به گوگل وبمستر مراجعه نمایید و سپس به بخش گوگل فیچ مراجعه کنید و لینک مطلب خود را برای ایندکس سریع و رتبه بندی در گوگل فیچ کنید !

منبع: shikseo.ir

امضای کاربر : تا می توانی دلی بدست آور
                                            دل شکستن هنر نمی باشد
جمعه 09 بهمن 1394 - 20:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
parisa98 آفلاین


کاربر جدید
ارسال‌ها : 1
عضویت: 29 /12 /1398


آموزش بهبود رتبه سایت شما در گوگل
برای اینکه رتبه سایت خود را در گوگل بهبود دهیم نیاز به بررسی مشکلات و نقاط ضعف و حل آن ها و همچنین بررسی نقاط قوت و قوی تر کردن آن هاست. برای این کار نیاز به اطلاهات دقیق داریم. یکی از ابزار های قدرتمند و رایگان گوگل که این اطلاعات را در اختیار ما می گذارد گوگل سرچ کنسول می باشد. آموزش گوگل سرچ کنسول برای هر وبمستری ضروریست. زیرا سرچ کنسول گوگل تمامی ایرادات سایت را به ما اطلاع می دهد. اطلاعاتی مانند میزان کلیک، میزان دیده شدن، میانگین جایگاه در گوگل، اشکالات در کد نویسی سایت، در ریسپانسی و ...

پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 16:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group