رفع مشکل آنتن گوشی

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 675
نویسنده پیام
admin آفلاین

مدیرکل
ارسال‌ها : 292
عضویت: 25 /1 /1393
محل زندگی: اصفهان
سن: 25
شناسه یاهو: NAVIDNAVID91
تشکرها : 20
تشکر شده : 156
رفع مشکل آنتن گوشی
ترفند موبایل
در بسیاری موارد پس از ضربه خوردن گوشی و یا بدون هیچ دلیل خاصی آنتن گوشی می پرد و یا ضعیف می شود. این به این معنی است که سیم کارت موجود در گوشی نمی تواند از پوشش شبکه ای استفاده کند.زمانی که گوشی انتن نمی دهد قدم اول چک کردن IMEI است برای این منظور شما می بایست شماره #۰۶# * را شماره گیری نمایید. اگر ایراد از آنتن گوشی باش به جای نمایش کد انحصاری گوشی ،علامت سوال یا عدد های ۱۲۳۴۵ یا no serial نمایش داده میشود.
اصطلاحا در این حالت گفته می شود که گوشی Rpl پرانده است و باید IMEI ترمیم گردد.اگر پس از کنترل IMEI سریال گوشی وجود داشت و نمایش داده شود و همچنن آنتن نداشته باشید می بایست به مرحله بعدی بروید. به قسمت تنظیماتSetting بروید. حالا به قسمت شبکه Network رفته و در قسمت جستجو، حالت دستی Manual را انتخاب کنید.
با انجام این کار می توانید امیدوار باشید که مشکل برطرف شده است .اگر پس از انجام این کار مشکل هم چنان وجود دارد و تلفن باز پیغام No Servis را نمایش داد؛ میتوان فهمید که خط RX مشکل دارد . برای رفع این مشکل اگر خودتان تعمیرات می دانید؛ مراحل زیر را به ترتیب اجرا نمایید و اگر هم نمی دانید گوشی را برای تعمیر به تعمیرات موبایل بسپارید.
۱-آنتن
۲-مقر انتن هوایی
۳-سوییچ انتن
۴-فیلترlna
۵-ایسی rf
۶- ایسی pf
نکته ی قابل توجه برای برخی از گوشی ها، ادغام سوییچ انتن با ایسی pfاست که با نام ic fem نشان داده میشود.مقر انتن هوایی محل اتصال تقویت کننده ی جی اس ام به گوشی است که بین انتن اصلی گوشی و سوییچ انتن قرار میگیرد که در صورت اب خوردگی یا ضربه، کلید داخل آن اسیب میبیند و باعث ضعف یا پرش انتن میشود که برای تعمیران کافیست ان را سیم کنیم.

امضای کاربر : تا می توانی دلی بدست آور
                                            دل شکستن هنر نمی باشد
چهارشنبه 05 مهر 1396 - 14:03
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group