loading...
سرويسکاران آموزش آنلاين رايگان سخت افزارموبايل تبلت لپ تاپ کامپيوتر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش بهبود رتبه سایت شما در گوگل 3 2230 parisa98
نحوه کار مدارات PWM 2 2258 zibazist
مناقصه عمومی: تهیه و نصب دوربین های نظارت تصویری , شهرداری کرمانشاه 1 1402 kian2137
تابلو چلنیوم Channelume چیست + آموزش ساخت 5 5251 unique
شماتیک پلاس جایگزین مناسب برای کتاب های قدیمی ولووم پاناتل( نقشه خوانی گوشی های جدید 2 2721 hossiny
مجموعه نرم افزار های تخصصی تعمیرات هارد 22 14282 sahari308
بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوترهای خانگی 4 2222 xavi7
مجموعه ای از سایت های مورد استفاده برای تبلیغات اینترنتی رایگان 1 1005 xavi7
صندلی داغ::ایده ها و نظر ها جهت پول دار شدن به صورت واقعی به همراه بررسی دروغ ها رایج 3 1568 xavi7
تمسخر تيم فوتبال ايران توسط گزارشگر اتريشي .این تیم ارزش 1 دلار را هم ندارد. 1 1233 xavi7
10 درخواست دیوانه کننده تیم های حاضر در جام جهانی 2014 برزیل 3 1738 xavi7
رفع مشکل آنتن گوشی 0 674 admin
الکترونیک عمومی (1) 1 1199 xavi7
توضیحاتی مختصر در مورد دستگاه کپی 0 626 avandprinter
آموزش اجرا بازي از روي فلش در پلي استيشن2 1 22393 admin
ADMIN بازدید : 2729 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (2)

کتاب آموزش تعمیر سخت افزار کامپیوتر

قیمت: 6,000 تومان

پورسانت بازاریابی: ندارد

کتاب جامع آموزش تعمیر سخت افزار کامپیوتر

این کتاب در 10 فصل تمامی روش های مورد نیاز جهت تعمیر سخت افزار کامپیوتر را به شما آموزش می دهد .

فصل 1 : آشنایی با اصول الکترونیک و قطعات الکترونیکی

فصل 2 :آشنایی و روش تست خازن، دیود وسایر قطعات الکترونیکی

فصل 3 : ترانزیستورها و روش تست

فصل 4 : چگونه پاور کامپیوتر تعمیر کنیم

فصل 5 : چگونه کیبورد تعمیر کنیم

فصل 6 : تعمیر CD ROM و DVD ROM

فصل 7 : تعمیر مانیتور

فصل 8 : تعمیر کارت گرافیک

فصل 9 : تعمیر اسپیکر

فصل 10 : تعمیر مادربورد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط naim kh در تاریخ 1395/03/24 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

میبخشید این کتاب آموزش تعمیر سخت افزار کامپیوتر(شامل 10 فصل) تمام فصلهای اون چند تا صحفه است؟ و اگه امکانش هست یک لیست اول کتاب بزارید یا بفرستید. و ایا اموزش استفاده از دیباگر و تستر سی پی یو هم داره؟ و اموزشها با عکس و تصویر هستش؟ و ایا قسمت اشنای با تست قطعات در مورد تست داخل مدار هستش و با عکس توضیح داده شده؟ اگه ممکن هست به تمام سوالات جواب دهید ممنون میشم اگه سریع جوابم بدهید خیلی خیلی ممنون میشم اخه واقعن قصد خرید دارم من قبلن کتاب تعمیر پاور اقای مهندس و دیدم و واقعان عالی بودش واسه همین هم اگه این کتاب هم مثل اون باشه حتمان میخرمش و واسش داخل انجمن های دیگه تبلیغ میکنم
پاسخ : سلام ، دقت کنید من نوشتم پورسانت بازاریابی ندارد یعنی محصول دیگر فروشندگان هست و من هیچ گونه اطلاعی از محتوای آن طبیعتا ندارم که بخواهم به سوال شما جواب بدهم. تنها محصولاتی که دارای پورسانت هستند جزو محصولات خودم هست و می توانم در رابطه با محتوای با قطعیت حرف بزنم

این نظر توسط farzin در تاریخ 1395/02/29 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما من بابت جزوه و یا فیلم تعمیر مادربر این پیغام فرستادم اگه میشه دموی از تعمیر فقط مادربرد چه به صورت فیلم و یا جزوه برای من بفرستین چون واقعیتش اینقد از این تبلیغات در سایتها دیدم که دیگه نمیتونم اطمینان کنم البته جسارت نباشه اگه واقعا آموزش تعمیر مادبرد شما کاربردی باشه و واقعا طریقه عیب یابی و رفع عیب را بلوک به بلوک اموزش بده من حاضرم 2 برابر پول فروشی که شمار گذاشتین پرداخت کنم فقط و فقط جهت تعمیر مادربرد این به جد عرض میکنم اگه آموزش شما اون چیزی باشه که من میخوام یعنی آموزش کاربردی مادربرد از عیب یابی و رفع عیب و همچنین تشریح بلوک های مدارات من تمامی آموزشهای تعمیرات شما را خریداری میکنم چه لپ تاپ چه pc و چه تبلت و گوشی منتظر ایمیل شما هستم باتشکر از شما
پاسخ : تمامی کتاب هایی که از متعلق به من است دارای دمو هستند و ان هایی که دمو ندارند مربوط به سایر سایت ها هستند و من دارم تبلیغ ان ها را انجام می دهم و هیچ گونه اطلاعی از محتوای ان ها ندارم.
ولی کتاب هایی که خودم نویسنده اش هستم کاملا کتاب های کاربردی هستند


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 272
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1063
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 580
  • باردید دیروز : 635
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 4,468
  • بازدید ماه : 9,804
  • بازدید سال : 132,513
  • بازدید کلی : 957,082